środa, 18 września 2013

Smok w nowej jaskini

Prawdę mówiąc to nie wiem od czego zacząć i jak to wszystko opisać… Ostatnie trzy miesiące były dla mnie niezwykle intensywne. Przygotowania do przeprowadzki, przeprowadzka i „wprowadzka” pozbawiły mnie czasu na cokolwiek innego. Moje życie ułożyło się w taki sposób, że opuściłem swoją przytulną jaskinię i poleciałem mieszkać gdzie indziej. O moich przygodach związanych z całą tą historią będziecie mogli poczytać w innym miejscu (obserwujcie pasek boczny).

Cała ta sytuacja miała wpływ na moje hobby i… moje zbiory. Wiele moich skarbów poszło w dobre ręce. Inne zostały spakowane w pudła i skrzynie i zalegają teraz w różnych podziemiach i jaskiniach – czyli piwnicach – u różnych moich znajomych. Chwilowo zawiesiłem wszystkie rozpoczęte projekty modelarskie. Po prostu nie mogłem zabrać ze sobą całego warsztatu i materiałów. Wziąłem tylko jedno niewielkie pudełko z figurkami. W sumie kilkanaście modeli…


Co prawda jeszcze się do końca nie zadomowiłem, ale już myślę o tym, co dalej. Na początek postaram się szybko nadrobić zaległości (głównie w dziale „Muzyka”), a potem… No cóż, zacząłem już gromadzić swoje skarby. I wkrótce Wam o nich napiszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz