Mapa świata gry Krew Bogów. |
Jak podkreślają twórcy gry świat jest stosunkowo nowy i współtworzony przez graczy, Jedną z możliwości odciśnięcia swojego osobistego piętna jest zbudowanie miasta. Jest to dość długi i kosztowny proces (kosztowny w realiach gry - potrzeba do tego dużej ilości surowców).
Odnoszę wrażenie, że gra jest w dalszym ciągu na etapie rozwoju i mam nadzieję, że jej twórcy zachwycą graczy swoimi pomysłami. Niedawno pojawił się nowy, ciekawy element, a mianowicie seria zadań dla każdej profesji (tylko postacie , dla których została wybrana klasa "Inne" nie mają dostępu do zadań). Zadania mają formę samouczka dla gracza, pozwalającego lepiej poznać charakter postaci.
W grze jest kilka ciekawych rozwiązań, które mi się podobają. Pierwszym z nich jest sposób zapewnienia ciągłości gry. Każda z postaci może stać się głową swojego rodu starając się o potomków. Potomkowie pomagają głównej postaci - na przykład podczas pracy albo w walce. Kiedy główna postać zginie najstarszy potomek staje się głową rodu i zostaje naszą główną postacią. Może ona przejąć atrybuty i umiejętności swojego poprzednika albo możemy zacząć grę od nowa tworząc zupełnie nowego bohatera. Drugim ciekawym elementem jest konieczność zapewnienia naszym postaciom (głównemu bohaterowi i potomkom) zapasów żywności. Na każde 12 godzin każda postać potrzebuje 1 porcję żywności. Niedożywienie powoduje obniżenie statystyk a w skrajnym przypadku śmierć głodową. Na uwagę zasługuje też moim zdaniem rzemiosło, dające postaciom możliwość wytwarzania przedmiotów z drewna, skóry, tkanin, brązu i żelaza.
Niestety najszybszym sposobem rozwoju jest walka. Budowanie, zdobywanie surowców i wytwarzanie przedmiotów daje o wiele mniej doświadczenia niż zabijanie potworów. Z utęsknieniem czekam na grę, w której dobry rzemieślnik może szybko się rozwijać nie brudząc sobie rąk krwią.
Po rejestracji na stronie www.krewbogow.pl otrzymujemy 30 dni darmowej gry. Za dalszą przyjemność trzeba zapłacić. Trzymam kciuki za rozwój i powodzenie projektu!
Cieszy mnie opis naszej gry, cieszy mnie, że nie tylko ja stałem się jej entuzjastą :) Chciałbym dodać od siebie 3 grosze do rozwoju postaci. W założeniu jest, że nie trzeba grindować całymi godzinami by zdobywać poziomy postaci. Można wieść niezłe życie mając 3x mniejszy poziom od innych, dlatego rzemieślnicy nie potrzebują zdobywać za dużo doświadczenia jeśli rozwijają się ekonomicznie. Wystarczy, że zdobędzie tyle pkt statystyk ile potrzebuje do rozwoju pracowitości i bystrości a potem nowe punkty nie są mu potrzebne bo osiągnął mistrzostwo w umiejętnościach. Nie musi walczyć, kiedy wytwarzając drogie przedmioty stać go na armię najemników :)
OdpowiedzUsuńz poważaniem
Kraauser Sama